مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در ۱۰ ماه امسال ۲۲ هزار و ۷۵۸ فقره پرونده تخلف در بخش‌های مختلف کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز تشکیل‌ شده است.

تعزیرات حکومتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، علی مبشری اظهار کرد: در ۱۰ ماه امسال ۲۲ هزار و ۷۵۸ فقره پرونده وارد سازمان تعزیرات حکومتی استان شده است که کل مبالغ جریمه نقدی پرونده‌ها، ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: ۱۶ هزار و ۹۰ فقره پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل‌ شده که با احتساب پرونده‌های سال ۹۷، تعداد ۱۶ هزار و ۳۰۹ پرونده رسیدگی و منجر به صدور یک‌هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال جریمه نقدی برای محکومان شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در حوزه بهداشت و درمان، هزار و ۹۰۸ فقره پرونده تشکیل‌ شده که هزار و ۸۳۹ پرونده مختومه شده است و متخلفان بیش از ۸۳ میلیارد ریال جریمه شده‌اند، در حوزه قاچاق کالا نیز ۴ هزار و ۷۶۰ فقره پرونده تشکیل‌ شده است که با احتساب پرونده‌های سال قبل به ۴ هزار و ۸۷۵ پرونده رسیده و متهمان به یک‌هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس بیان کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به‌طور شبانه‌روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند که پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

کد خبر 482071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha